#громадськемісце З Києва до Сум запустили додатковий потяг #луганськ #lugansk #луганск

З Києва до Сум запустили додатковий потяг

Цього року кінотеатри порадують глядачів новими українськими фільмами, що обіцяють дивувати й захоплювати в роботи наших кіномитців. Серед очікуваних стрічок: “Сірі бджоли”, історія про життя мешканців прифронтового села; “Демони”, містичний трилер, натхненний давніми українськими легендами; “Редакція”, політичний трилер, що розкриває темні сторони журналістики; та “Ти мене любиш?”, зворушлива драма про кохання та втрати.

Кожен з цих фільмів обіцяє стати подією в українському кінематографі, пропонуючи глядачам автентичні історії й захоплюючі враження.

Редакція ШоТам створила добірку з фільмів, на які чекає.

Фільм “Сірі бджоли”, знятий за однойменним романом Андрія Куркова, розповідає про життя двох мешканців “сірої зони” на сході України – невеликого села, оточеного війною. Двоє сусідів-пенсіонерів ведуть скромний побут, іноді спілкуються і загалом намагаються облаштувати своє життя в небезпечній місцевості. Звичний уклад їхнього життя порушується, коли в селі з’являється російський снайпер…

На створення фільму надихнув образ відьми з давньоукраїнських легенд і вірувань у надзвичайні здібності українських жінок, а також реальна історія жінки з Конотопу, яка сталася на початку повномасштабного вторгнення. Вона безстрашно кляла російського солдата, що вдерся на танку до її рідного міста, заявляючи, що «в Конотопі кожна друга – відьма».

За сюжетом, прадавня відьма з Конотопу, закохавшись у звичайного хлопця, давно відмовилася від своїх відьомських сил. Але після того, як на початку повномасштабного вторгнення російські солдати захоплюють місто і жорстоко вбивають її коханого, вона вирішує помститися. Відьма повертає свої сили і обрушує жахливі та криваві кари на вбивць свого нареченого.

Фільм є екранізацією однойменної п’єси Ворожбит. Сюжет розповідає про безпритульного чоловіка на ім’я Славік, який народився із росії, але опиняється в селі Сорочинці на Полтавщині. Там він знайомиться з жінкою на ім’я Ніна, яка погоджується прихистити його на зиму. Однак незабаром Славік починає розуміти, що господиня будинку щось приховує, і все село виявляється оповитим містикою.

Головний герой фільму, Юра, є журналістом-ідеалістом, який бореться за справедливість. Міфолог Джозеф Кемпбел назвав би його Тисячоликим героєм, що проходить власний шлях трансформації, щоб змінити систему. Ситуація в регіоні критична: ліси безперервно горять, і щоб привернути до цього увагу Європи чи хоча б місцевих газетних редакторів, Юрі доводиться маневрувати між передвиборчими кампаніями майбутніх мерів. Ті танцюють у соціальних мережах, проводять акції один проти одного, а головний кандидат роздає порожні обіцянки.

Історія дорослішання та становлення покоління на тлі розпаду СРСР стає основою для другого повнометражного фільму режисерки Тоні Ноябрьової, відомої за стрічкою “Герой мого часу”. Події драми розгортаються в Києві 1990 року. Карина Химчук виконує роль 17-річної Кіри, студентки театрального училища. Після розлучення батьків Кіра стикається з моральними викликами та необхідністю приймати дорослі рішення. Згодом вона починає стосунки з фельдшером Мішею, який старший за неї на кілька років.

Ця драма про школу та аб’юзивні стосунки є дебютним повнометражним фільмом режисерки та кліпмейкерки Анни Бурячкової.

Події відбуваються в Києві 1998 року. 15-річна Тоня переходить з центральної школи до навчального закладу в спальному районі. Вона намагається знайти своє місце в новому колективі і опиняється в любовному трикутнику, відчуваючи симпатію до однокласників Журіка та Сані. Водночас її переслідує колишній хлопець, через якого вона і змінила школу.

Українсько-німецький фільм “Степне” — це повнометражний ігровий дебют кінорежисерки Марини Вроди.

Фільм розповідає історію кількох днів із життя літнього чоловіка, який приїжджає в українське село Степне, щоб доглядати за своєю вмираючою матір’ю. Перед смертю мати розповідає йому про набір речей, закопаних у сараї, які змушують головного героя згадати про колишні мрії та все, чого він прагнув, але так і не досяг.

За сюжетом, відлюдькуватий український далекобійник Андрій протягом двох років подорожує на космічному вантажному судні до найближчої чорної діри. Разом із бортовим комп’ютером Максимом, запрограмованим розважати пілота, вони мають скинути в чорну діру контейнери з ядерними відходами.

Раптом Земля вибухає, і Андрій залишається єдиною людиною у Всесвіті, доки на зв’язок із ним не виходить лаборантка французької космічної станції Катрін. Андрій і Катрін вирішують летіти назустріч одне одному. Ця подорож триває три довгих роки, протягом яких герої закохуються.

Велика травнева українська прем’єра надзвичайно важливої картини, яка ще раз доводить, що історія повторюватиметься, якщо ворога не зупинити.

Цей політичний трилер розповідає про події 1968 року в країні – заручниці соціалістичного табору, тодішній Чехословаччині, куди вторглися радянські танки для придушення національно-визвольних настроїв. Події Празької весни, коли народ повстав проти окупантів, мають чіткі паралелі з тим, що відбувається в Україні сьогодні. Це важливе кіно для розуміння того, що КДБ продовжує діяти за тією самою методичкою.

Український цивільний, а згодом військовий хірург Сергій потрапляє в полон російської армії під час російсько-української війни на сході України. У полоні він стає свідком жахливих сцен приниження, знущання та катування українців російськими окупантами. Після обміну полоненими між Україною та Росією Сергій звільняється і повертається до свого колишнього цивільного життя. Прагнучи знайти сенс життя, він намагається відновити стосунки з колишньою дружиною та дочкою. Сергій вчиться заново бути людиною, батьком, який уміє любити та підтримувати своїх близьких.

ДЖЕРЕЛО